Saturday 15 June 2013

انگشت آبی

فارس، جرس،.. نوشته اند:
تا این لحظه در ۱۶۳۱ شعبه  و از ۸۶۱٬۸۶۶  رای اخذ شده، كه در این میان ۸۲۶٬۶۴۹  رای صحیح می‌باشد:
آقای حسن روحانی با ۴۰۱٬۹۴۹  رای
محمد باقر قالیباف با ۱۲۶٬۸۹۶  رای
سعید جلیلی با ۱۱۹٬۲۹۴  رای
محسن رضایی با ۱۰۹٬۰۸۹ رای
علی اكبر ولایتی با ۵۵٬۹۹۰  رای
سید محمد غرضی با ۱۳٬۴۳۱ رای

بچه ها خیلی هیجان دارند. از فعالین بگیر تا قشر متوسط جامعه.  درونم هیچ چیز تکان نمی خوره.. فقط یه تلاش بود..کردیم .. یعنی چیزی عوض می شه ندا؟! 
زدم شبکه خبر ایران و دوباره همون چرندیات توهمناک .. فقط یک دقیقه تونستم تحمل کنم.
هوم فیس بوک رو باز کردم.. بچه های خیلی خوشحالند. حرکت بچه های روزنامه نگار بیش از همه برام عجیبه.. کاش ایران بودم .. اون موقع شاید این قدر ناامید نمی بودم.. کاش جو زده بودم .. کاش می شد باور کرد.. اما خوبه .. حداقل آرامی که یه چماغ داره دیگه حاکم نشد .. هر چند که از اون هم چند مطمئن نمی شه بود.. فیس بوک رو هم نمی شه تحمل کرد.
از اتاق میام بیرون تا برم روی تراس و سیگاری بکشم، بچه ها خوشحال اند.. احساس تهوع می کنم، در رو می بندم تا صدایی نشنوم..
دانیال هم نیست.
گاهی باید خیلی تنها باشی تا با خودت کنار بیای.. کاش بیش از این ناامیدمون نکنه این رئیس جمهور جدید، که این آخرین امید بچه های 60س خواهد بود.

No comments:

Post a Comment