Wednesday 18 December 2013

جزامیان زیبا رو

من از سرزمین داعیان سازندگی می آیم بی در زمانی در راه ترک او.
من از سرزمین مردمانی می آیم که تنها شعبان قسم ماندن می خورند.. به قصد اعتکاف.
من از سرزمین سربازهای فراری و دیوانگان ماندنی می آیم.
من از سرزمین طاعون درجا زدن ها می آیم.
 من از سرزمین دروغگویانی می آیم که از دروغ نفرت دارند.
من از سرزمین پتیاره های مقدس می آیم.
از سرزمین امامان پاپتی.
من از میان گدایان خزانه بان می آیم.
از سرزمین بی فردایی می آیم پر از گذشته های با شکوه
از سرزمین مرغ هایی می آیم که چون به دیوار همسایه پردیدند بزرگ ترین غازها شدند.
از میان صداهایی می آیم که در گور فریاد می شوند.
من از مغرب بتها می آیم.
من از دامان مادری می آیم که فرزندانش به دار کشیده اندش.
من از لاشه نیم خور شده ی مادری جدا شده ام که از جانش می خورم تا زنده بمانم.

https://soundcloud.com/parnazpartovi/hich-parnaz-robert-shayan


 

No comments:

Post a Comment